9課 お帰りなさい!宇宙から

秋山とよひろさんは、日本人で初めての宇宙旅行を終えて、無事に地球へ帰って来ました。1990年12月10日。日本時間で午後3時8分18秒でした。日本中の人が心から喜んで、「お帰りなさい」と言いました。秋山さんがソ連の宇宙船で、宇宙旅行に出発したのは、12月2日午後5時13分20秒でした。8日間宇宙旅行でした。

出発の日の朝は、現地時間で午前5時半に起きました。そして、10時40分に元気な声で、「行って来ます」と言って、宇宙船に乗りました。秋山さんの奥さんは、「頑張って!」と言って見送りました。秋山さんは、テレビ局の記者です。出発の2時間後、すなわち、日本時間で2日の午後7時には、もう宇宙船から秋山記者の声が日本中のテレビ、ラジオをとおして、聞こえました。
「出発直後、宇宙船はひどく揺れました。窓から見る宇宙は、真っ暗です。地球はやっぱり青いですね。」
秋山さんは日本人では初めてですが、世界では242人目の宇宙旅行士です。8時間の宇宙旅行は、地球1周4万キロを90分,125周しましたから、全部で500万キロの大旅行でした。
秋山さんたちの乗ったカプセルは12月10日にソ連の真っ白な雪原に無事着陸しました。テレビのインタビューで「青空がきれいですね、おなかがすいちゃった。うまいものを早く食べたいし,タバコをすいたし、ビールを飲みたいです。あ!空気がうまい!」などと話しました。それから「宇宙から見ると地球には国境がないです。世界中の人はみんな仲良くしましょう!」とも言いました。「秋山さん、お帰りなさい!おめでとう!お疲れ様!」とみんなで言いました。
Сансараас сайн явж ирэв үү,та? Гэртээ тавтай морил!

  Акияма Тоёхиро гуай бол Япон улсаас хамгийн анх Сансар луу амжилттай  нисэн ирсэн хүн юм. 1990 оны 12-р сарын 10-ны өдөр. Япон улсын цагаар 15 цаг 8 минут 16 секунд болж байлаа. Япон хүн бүр сэтгэл зүрхнээсээ баярлан :"Гэртээ тавтай морил!" хэмээн сансарын нисгэгчээ угтаж байв. Акияма гуайг Социалист Орос орны сансарын хөлгөөр Сансар луу аялалд гарахад 1990 оны 12-р сарын 2-ны 17 цаг 13 минут 20 секунд болж байлаа.Тэрээр 8 өдрийн сансарын аялал хийсэн юм.
   Аялалд гарах өдрийн өглөө 5 цагт сэрээд, үдээс өмнө 10 цаг 40 минутанд "Явчихаад ирье!" гээд гэрээсээ гараад сансарын хөлөгтөө суулаа. Акияма гуайн эхнэр "Хичээгээрэй!" гээд түүнийг үдэж өгөв. Акияма гуай телевизийн сурвалжлагч хүн юм. Аялалд гарснаас хойш 2 цагийн дараа,өөрөөр хэлбэл, Япон улсын цагаар 2-ны өдрийн 19 цагт , сансарын хөлөгөөс аль хэдийн Акияма гуайн хоолойг хүмүүс Японы телевиз, радиогоор дамжуулан сонсож байлаа.
  "Эх Дэлхийгээс хөөрөхөд хөлөг маш хүчтэй чичирч байсан. Цонхоор харахад Сансар тас хар байна.Дэлхий маань цэнхэр харагдаж байнаа."
  Акияма гуай Японы анхны  сансарын нисгэгч хэдий ч Дэлхийн 242 дахь сансарын нисгэгч юм. 8 өдрийн турш аялахдаа тэрээр Дэлхийг 1 тойрох 40000 километрийг 90 минутанд, 125 удаа тойрсон болохоор 5000000 километрийн том аялал хийсэн юм.
  Акияма гуайн сууж явсан капсула 12-р сарын 10-ны өдөр Социалист Орос орны цав цагаан цастай талд амжилттай газарджээ. Телевизийн ярилцлаганд орохдоо тэрээр :"Цэнхэр тэнгэр маш гоё юм аа. Гэдэс өлсөөд хурдхан амттай зүйл идэж, тамхиа татаад пивоо уумаар байна. Агаар ч бас сайхан байна шүү." гэж  ярьсан юм. Тэгээд:" Сансараас харахад, Дэлхийг хүрээлэх юу ч үгүй юм билээ. Дэлхий дээрх байгаа  хүмүүс бид хоорондоо эвтэй найртай дотно байцгаая!" гэхэд "Акияма гуай, гэртээ тавтай морил,их ядарлаа шүү !" гэж бүгд угтан мэндчилжээ.
  

練習
文型
1。
1.秋山さんが宇宙旅行に出発したのは、12月2日の午後でした。
2.秋山さんたちの乗ったカプセルが着陸したのは、真っ白な雪原でした。
3.先週私がテレビを買ったのはプレゼントでした。
4.私が田舎へ行ったのは、先週の日曜日でした。
2。
1.その日の午後7時には、もう宇宙船からニュースが入りました。
2.日本を出発して、7時間後には、もうハワイで泳いでいました。
3.学生のみんさんは、3月には、もう卒業しました。
4.私の家族先月の末には、もう中国に着いた。

言葉の使い方
1.
ソ連のカプセルは真っ白な雪の原に降りてきました。
年末なので、道路は、ひどく込んでいました。
世界中の人が仲良く助け合う日が来ると思いますか。
宇宙へ出発してから、2時間ごには、もうニュースが入りました。
夕べ、星がたくさん出ていました。今朝はやっぱりいい天気です。
今は、現地時間で午後1時13分、すなわち、日本時間で午後5時13分です。
クラスには、全部で15人学生がいます。
家族は、手を振って見送っていました。
2.
秋山さんは、日本人で初めての宇宙旅行士でした。
宇宙船は12月10日に無事に帰ってきました。
出発前に、元気な声で「行ってきます」と言いました。
うまいものを食べたいし、タバコを吸いたいし、ビールを飲みたい。
宇宙へ飛行士を送った国は、全部で21あるそうです。
3.
360秒-6分
丸いものの周りを1回周ること-1周
おいしいーうまい
一所懸命するー頑張る
飛行機などが、空から降りてきて着くことー着陸
4.
レースの最後まで頑張ってください!
雨の音の中でも彼らの声が聞こえた。
疲れているが、やっぱり行くつもりだ。
私たちが初めて会った日のことを決して忘れません。
新年おめでとう!
したの質問に答えなさい。
秋山さんは日本人で初めての宇宙飛行士なので、有名になった。
秋山さんは記者です。
秋山さんは、世界で、242人目の宇宙飛行士です。
宇宙船はヴ地球の周り90分で1周しました。
秋山さんの乗った宇宙船は真っ白な雪原にあります。
秋山さんが宇宙船から送ったニュースで「出発直後、宇宙船はひどく揺れました。窓から見る宇宙は、真っ暗です。地球はやっぱり青いですね。」と言いました。
秋山さんは宇宙から帰って来て「青空がきれいですね、おなかがすいちゃった。うまいものを早く食べたいしタバコをすいたし、ビールを飲みたいです。あ!空気がうまい。宇宙から見ると地球には国境がないです。世界中の人はみんな仲良くしましょう!」と言いました。

0 comments:

Post a Comment